Čeká vás spolupráce se zahraniční klientelou, zdokonalíte svůj jazyk, naučíte se, co je důležité pro obchod a jak domlouvat všechny jeho parametry. Mimo to se budete podílet na tvorbě a přípravě investičních návrhů.
PROČ PRACOVAT PRO CYRRUS?
- jsme největším mimopražským obchodníkem s cennými papíry
- sídlíme ve Florentinu v krásných kancelářích
- změny se zde dějí velmi rychle
- myslíme na work life balance, proto zkracujeme pracovní týden na 37,5 hod
- bonusy dle výsledků a další benefity
- už nikdy nebudete mít v práci hlad díky práci našich baristek
CO BUDE VAŠIM ÚKOLEM?
- aktivní navolávání kontaktů v anglickém jazyce
- práce s databází stávajících i nových klientů a CRM systémem
- ad hoc administrativní podpora
- pravidelný reporting
CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
- ukončenou střední školu s maturitou
- angličtinu na úrovni B2/C1
- přirozenou inteligenci
- češtinu na úrovni rodilého mluvčího
- komunikační dovednosti (příjemné vystupování, slovní obratnost, asertivitu)
- předchozí zkušenosti z call centra budou vaší výhodou
Nástup leden 2021.