Osobní asistent/ka obchodníka pro zahraniční trh

Praha

Čeká vás spolupráce se zahraniční klientelou, zdokonalíte svůj jazyk, naučíte se, co je důležité pro obchod a jak domlouvat všechny jeho parametry. Mimo to se budete podílet na tvorbě a přípravě investičních návrhů.

PROČ PRACOVAT PRO CYRRUS?

  • jsme největším mimopražským obchodníkem s cennými papíry
  • sídlíme ve Florentinu v krásných kancelářích
  • změny se zde dějí velmi rychle
  • myslíme na work life balance, proto zkracujeme pracovní týden na 37,5 hod
  • bonusy dle výsledků a další benefity
  • už nikdy nebudete mít v práci hlad díky práci našich baristek

 

CO BUDE VAŠIM ÚKOLEM?

  • aktivní navolávání kontaktů v anglickém jazyce
  • práce s databází stávajících i nových klientů a CRM systémem
  • ad hoc administrativní podpora
  • pravidelný reporting

CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

  • ukončenou střední školu s maturitou
  • angličtinu na úrovni B2/C1
  • přirozenou inteligenci
  • češtinu na úrovni rodilého mluvčího
  • komunikační dovednosti (příjemné vystupování, slovní obratnost, asertivitu)
  • předchozí zkušenosti z call centra budou vaší výhodou

Nástup leden 2021.

Zobrazit celý disclaimer

Zaujala vás pracovní pozice?

Máte dotaz?

Neváhejte mne kontaktovat

Andrea Hanušová
+420 277 008 893
kariera@cyrrus.cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.