Yum! Brands navýšila celoroční výhled

14. 7. 2016 16:33:39

Zámořská společnost působící v sektoru rychlého občerstvení, mimo jiné provozovatel a franchisor řetězců KFC či Taco Bell, představila včera po trhu svá čísla za 2Q. Na úrovni tržeb bylo dosaženo mírného zklamání, kdy společnost reportovala hodnotu 3,01 mld. USD oproti odhadovaným 3,09 mld. USD. Naopak zisk na akcii 0,75 USD nepatrně porazil predikce nastavené na 0,74 USD. Yum! Brands se se zpomalující čínskou ekonomikou a sílící tamní konkurencí hodlá vypořádat pomocí odštěpení čínské divize do samostatné společnosti. Management navýšil výhled růstu celoročního provozního zisku o 2 procentní body na 14 %. Tržby společnosti byly pravděpodobně negativně ovlivněny kroky konkurenčního McDonald´s, který pokračoval v nabídce zvýhodněných balíčků a zavedl koncept celodenního podávání snídaňové nabídky. Titul reaguje růstem o 3,3 % na 88,6 USD.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.