WPP v prvním pololetí profitovala z oslabení britské libry

24. 8. 2016 12:26:08

Největší reklamní společnost na světě WPP, která vlastní například agentury Ogilvy & Mather, JWT, Y&R či Grey, dosáhla v prvních šesti měsících letošního roku 15% růstu zisku na úrovni EBIT na 769 mld. GBp. Výnosy se pak ve stejném období zvýšily o 12 % na 6,5 mld. GBp. Obě hodnoty tak překonaly tržní očekávání. Na dobrých hospodářských číslech má výrazný podíl především oslabení britské libry, které následovalo po zveřejnění výsledků referenda o vystoupení Velké Británie z Evropské unie. Pokud by na trhu panovaly konstantní měnové podmínky, britská firma by dosáhla pouze 10% růstu EBIT. Titul aktuálně připisuje 6,1 % na 1 854 GBp.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.