Hugo Boss mění strategii, růst by měl přijít v roce 2018

16. 11. 2016 10:49:51

Německá návrhářská firma Hugo Boss dnes oznámila zrušení dvou ze svých značek. Boss Orange a Boss Green již nebudou fungovat odděleně, ale budou nově spadat pod značku Boss. Společnost rovněž zpomalí svou expanzi spočívající v otevírání nových prodejen. Záměr změny strategie, která nepřinesla úspěch, již v minulém měsíci avizoval výkonný ředitel Mark Langer. Firma dle představených plánů hodlá přenést svou pozornost na cenově dostupnější oblečení a doplňky pro muže poté, co se snaha uspět na trhu s luxusním zbožím a dámskou módou neukázala jako přínosná. Společnost by z kroků, díky nimž dojde ke snížení nákladů o 65 mil. EUR, měla začít profitovat od roku 2018. Titul aktuálně ztrácí 6,4 % na 57 EUR.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.