CME: změna cílové ceny a investičního doporučení

11. 3. 2010 10:08:53

Náš poslední update analýzy jsme vydali v červnu 2009, v době kdy již byla za námi první vlna krize, nicméně náš náhled na vývoj světové ekonomiky byl pesimističtější, než je tomu nyní.  Ve vývoji reklamního trhu v regionu CEE však nenastaly výrazné zvraty, objem tržeb se stabilizoval oproti předkrizovým obdobím níže o cca 20-30%, znatelnější růst však prozatím není na dohled. Ten je očekáván až v druhé polovině roku 2010. Mediální trh je samozřejmě odkázán na stabilizaci trhů svých zadavatelů reklamy. Od našeho posledního reportu společnosti vydala několik kvartálních výsledků a výsledky za celý rok 2009. 

Mezi hlavní události od našeho předchozího doporučení patřily zejména akvizice a divestice, došlo také k dalšímu refinancování dluhu společnosti. Z kraje roku 2010 se společnost odhodlala k ráznému kroku na Ukrajině, kdy zcela opustila tento trh, naopak výrazně posílila svoji pozici na bulharském trhu, kde CME převzala tamní největší televizní skupinu bTV. Koncem minulého roku se také CME dohodla na koupi rumunské produkční společnosti MediaPro Entertainment, čímž zvýšila svoje možnosti v oblasti tvorby obsahu. Činnost CME na poli akvizic a divestic byly hlavními důvody k přehodnocení naší cílové ceny a investičního doporučení. Dalším faktorem byl makroekonomický výhled regionu CEE.

Zejména na základě výše uvedených změn v hospodaření společnosti a našich odhadech budoucího hospodaření jsme přistoupili ke zvýšení cílové ceny pro akcie společnosti Central European Media Enterprises Ltd. z původní hodnoty 19,2 USD / 376 Kč a stanovujeme novou cílovou cenu 32,7 USD / 612 Kč. Původní cílovou cenu jsme tedy zvýšili o 70%. Nová cílová cena znamená prémii ve výši 6,1% k poslednímu závěrečnému kurzu na US trhu, a proto  zvyšujeme naše investiční doporučení z původního „hold"/ „držet" na nové „akumulovat" / „accumulate".

 

Plné znění analýzy ke stažení:  zde zde

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.